AD (728x90)

Wednesday, November 19, 2014

Մասնագիտական կողմնորոշում

Share it Please
Ես Սևակ Սերգեյանն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 12-րդ դասարանում: Ուսումս ցանկանում եմ շարունակել ֆինանսների ոլորտում: Այս մասնագիտությունը ընտրել եմ հետևելով հորս օրինակին: Մասնագիտության ընտրության մասին շատ եմ խոսել ընտանիքիս անդամների հետ և հորս խորհրդով ընտրել այս մասնագիտությունը: Հայաստանյան որոշ համալսարաններում ուսուցանում են այս մասնագիտությունը: Ցանկանում եմ ուսումս շարունակել Հայաստանի Ամերկյան Համալսարանում՝ www.aua.am : Ուսումս ավարտելուց հետո կարծում եմ կաշխատեմ իմ մասնագիտությամբ: Նույն կարծիքին են նաև իմ ընտանիքի անդամները: Երբեք չեմ մտածել երկրորդ մասնագիտություն ձեռք բերելու մասին, քանի որ մտածում եմ, որ իմ ընտրած մասնագիտությունը պահանջված է Հայաստանում և ապագայում աշխատանք գտնելու հարցում խնդիրներ չեմ ունենա:

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 կարծիք:

Post a Comment

© 2013 Սևակ Սերգեյան. All rights resevered. Designed by Templateism