AD (728x90)

Saturday, December 28, 2013

Իմ "Ես"-ի քարտեզը

Share it Please



1.Իմ կյանքի նպատակը մեծ հաջողությունների հասնելն է: Ցանկանում եմ արդարացնել ծնողներիս սպասելիքները: Ցանկանում եմ ուսումս շարունակել բարձրագույն
հաստատություններում և դառնալ հասարակությանը պետքական անձնավորություն:
2. Ես ունեմ լավ և վատ կողմեր: Լավ կողմերի մասին չեմ կարող խոսել, իսկ վատ կողմերից կնշեմ ծուլությունս: Կարծում եմ, որ ծուլությունը մարդու ամենադժվար խոչընդոտն է, որը նա պիտի հաղթահարի:
3. Իմ կարծիքով ես մարդամոտ եմ, ունեմ շատ ընկերներ, շփվում եմ նրանց հետ, ովքեր ինձ նման են: Իսկ իմ ընկերասիրության մասին կարծում եմ, ավելի լավ կլինի ընկերներիս հարցնել:
4. Կարծում եմ, որ բարեկամներ ունենալու համար պետք է լավ մարդ լինես: Պետք է, քեզ հետ շփվելու ցանկություն առաջացնես մարդկանց մոտ: Պետք է լինես ընկերասեր և մարդամոտ:
5. Երբ մարդիկ հաղթում են ինչ-որ վիճաբանության մեջ, ուրախանում են: Բայց, կարծում եմ, որ պարտվելն էլ ունի իր առավելությունները: Երբ պարտվում ես, սկսում ես չկրկնել այն սխալները, որոնք արել էիր այս անգամ:
6. Երբ մարդիկ մատնացույց են անում իմ թերությունները, ես փորձում եմ շտկել դրանք: Ես սիրում եմ, երբ մարդիկ ասում են ինձ իմ թերությունների մասին, քանի որ այն օգնում է ինձ լինել ավելի անթերի:

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 կարծիք:

Post a Comment

© 2013 Սևակ Սերգեյան. All rights resevered. Designed by Templateism